سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش 1200 شانه در کدام شهر ها تولید می شود

تعداد شهر های زیادی در قسمت های مختلف ایران دارای کارخانه های تولید فرش ماشینی هستند و با استفاده از بهترین دستگاه ها مطابق با تکنولوژی روز دنیا در حال گسترش محصولات خود هستند .

یکی از جدید ترین محصولات فرش ماشینی فرش 1200 شانه است که در اکثر کارخانه های فرش تولید می شود .

بسیاری از مردم به دنبال بهترین شهر های تولید کننده فرش هستند اما باید این نکته را بیان کنیم امکان بافت فرش مرغوب یا بدون کیفیت در هر شهر و کارخانه ای وجود دارد .

در ابتدای ورود فرش های ماشینی به بازار چون تعداد محدودی از کارخانه فرش ماشینی در ایران دایر شده بود رقابت زیادی بین تولیدکنندگان وجود نداشت و آن ها با هر کیفیتی فرش را تولید می کردند .

امروزه با گسترش تولید فرش های ماشینی و افزایش روز افزون تعداد این کارخانه ها ، رقابت افزایش یافته است و تولید کنندگان در تلاشند فرش را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهند .

زیبایی و لطافت خاص فرش 1200 شانه آن را از فرش های دیگر متمایز کرده است . مردم برای خرید این فرش به تولید کننده فرش و شهری که در آن بافته شده است اهمیت می دهند .

شهر های تولیدکننده فرش 1200 شانه

این فرش برای اولین بار در شهر کاشان تولید شد . شرکت فرش مشهد اردهال که در کاشان واقع است در سال 1394 نخستین قالی 1200 شانه را با استفاده از بهترین دستگاه ها بافته است .

پس از آن شرکت های دیگر هم در کاشان این فرش را تولید کردند که در شهرک های قطب راوندی ، جعفر آباد و صباحی واقع هستند . می توان شرکت قیطران ، پاتریس ، پازیریک ، فرهی ، فرش روز ، خاطره ، یلدای کویر ، پاتریس و جردن را به عنوان شرکت های معتبر تولید فرش 1200 شانه نام برد .

شهر مشهد را می توان به عنوان دومین شهر تولید کننده فرش ماشینی نامید . شرکت های معتبری با نام فرش مشهد ، فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد در این شهر واقع هستند که فرش های با کیفیت آن ها در سراسر ایران شهرت دارند .

شهر های کاشان و مشهد فرش 1200 شانه را با استفاده از دستگاه های HCI و با نخ های اکریلیک تولید می کنند و آن را با طرح و رنگ های متنوع در بازار داخلی و جهانی با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می کنند .